آیت الله تسخیری: حوزه از حضور در عرصه بین المللی غفلت نکند

مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب گفت:
نباید از حضور در عرصه بین الملل غفلت کنیم و اجلاس های مختلفی باید برگزار تا کارکردهای حوزه علمیه در این زمینه مشخص شود.

1

آیت‌الله محمدعلی تسخیری امروز (۱۳ اسفند) در سومین همایش حوزه و عرصه بین‌الملل در سالن همایش مدرسه امام کاظم(ع) با اشاره به اهمیت برنامه ریزی گفت: برنامه ریزی امر بسیار مهمی است و باید مسلمانان در این عرصه اهتمام داشته باشند.
وی بیان داشت: تبلیغ دین امر بسیار مهمی است و باید طلاب در این عرصه اهتمام داشته و بکوشند تا با رایزنی فرهنگی به تبلیغ دین بپردازند.
مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب گفت: کشورهای دیگر نیاز به معرفی اسلام دارند و باید اسلام را در دیگر کشورها نیز گسترش دهیم و حوزه های علمیه در این زمینه باید برنامه ریزی کند.
آیت الله تسخیری گفت: نباید از حضور در عرصه بین الملل غفلت کنیم و اجلاس های مختلفی باید برگزار تا کارکردهای حوزه علمیه در این زمینه مشخص شود.
وی تاکید کرد: ارتباط با موسسات جهانی امر بسیار مهمی است و باید در این عرصه نیز اقدام شود و باید در عضویت و تشکیلات این موسسات برنامه ریزی کرد.
مشاور بین‌الملل رهبر معظم انقلاب گفت: باید مجله و یک روزنامه جهانی را منتشر کرد و باید در این عرصه فعالیت کرد و کوشید تا از طریق آن اسلام را معرفی کنیم.
آیت الله تسخیری گفت: تبلیغ بر علیه اسلام و شیعه و به خصوص ایران هراسی در دستور کار دشمن است و باید در برابر آن ایستاد و اجازه به دشمن نداد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.