خرید اینترنتی کتاب

با وجود اینکه مزایای زیادی در خرید و فروش اینترنتی وجود دارند مشاهده می شود امروزه بسیاری از کالاها در سایت های اینترنتی موجود بوده و خرید و فروش آن از طریق این سایت امکان پذیر است. در این بین کتابانه یکی از بزرگترین سایت های اینترنتی فروش کتاب در ایران بوده که افراد می‌توانند از طریق این سایت محصول مورد نظر خود را سفارش دهند.

معرفی کتابانه

در عصر امروز طبیعتاً با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن اینترنت مشاهده می‌شود که در بسیاری از زمینه ها تغییرات و تحولات عظیمی صورت پذیرفته است؛ به طوری که این امر در زمینه خرید و فروش محصولات مختلف بسیار به چشم می‌خورد و امروزه خرید و فروش اینترنتی محصولات یکی از جدیدترین و مطمئن ترین روش ها شده است که به دلیل مزایای مختلفی که دارد بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. حال لازم است بدانید خرید و فروش اینترنتی کتاب از طریق سایت ‌های اینترنتی امری است که چند وقتی است راه اندازی شده و با استقبال خوبی روبرو شده است. در این بین کتابانه یکی از کتابفروشی های آنلاین در کشور ایران بوده که حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت فروشگاهی دارد. این شرکت با ارائه محصولات مختلف توانسته نیاز تمامی افراد را برآورده نماید. لازم است بدانید خدمات مشتریان در این شرکت به گونه‌ای بوده که مشاورین کتاب آن در هر ساعت از شبانه روز پاسخگویی پیگیری سفارش، راهنمایی خرید و پیگیری شکایات مشتریان می باشند. ساعت کاری در این فروشگاه اینترنتی شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ و ۳۰ الی ۱۷ بوده و پنجشنبه ها ساعت کاری آن ۹ الی ۱۶ می باشد. همچنین در دیگر ساعات نیز امکان گرفتن پیغام وجود داشته که مشاورین این فروشگاه در اولین ساعات روز کاری آتی با شما در ارتباط خواهند بود. آدرس دفتر مرکزی شرکت در تهران، اسلامشهر، ابتدای خیابان امام محمد باقر، مجتمع اداری و تجاری کوثر، طبقه همکف، واحد ۳۵ می باشد و شماره تماس این دفتر نیز به شرح زیر است:

۰۲۱-۵۶۳۵۹۰۶۰

فروش اینترنتی کتاب

با وجود مزایای زیادی که در مورد فواید خواندن کتاب های مختلف وجود دارد به طور حتم نیاز است که دسترسی افراد به این کتاب‌ها آسان شده تا بتوانند در صورت تمایل در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. حال با وجود اینکه این امکان برای افراد در کتابانه به وجود آمده است با فروش اینترنتی کتاب های مختلف در این سایت مردم عزیز ایران که در برخی از نقاط کشور بسیار سخت می توانند کتاب خریداری کنند از طریق این فروشگاه اینترنتی به راحتی خواهند توانست محصول مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آن را در سراسر کشور تحویل بگیرند. لازم است بدانید این سایت فروشگاهی به مدیریت مرتضی محرابی بوده که می توان گفت یکی از موفق ترین فروشگاه های اینترنتی عرضه کتاب در کشور است، زیرا با وجود طیف گسترده ای از محصولات طبیعتا نیاز تمامی افراد در این فروشگاه برآورده می‌شود.

دسته بندی های موجود در کتابانه

همانطور که پیشتر هم ذکر شد لازم است بدانید در کتابانه برای همه سلیقه‌ها کتاب موجود بوده با این حال افراد می‌توانند به راحتی آن چه را که می خواهند از طریق این سایت فروشگاهی تهیه کنند. حال اگر بخواهیم به طور کلی دسته‌ بندی‌ های موجود در این سایت را ذکر کنیم می‌توان گفت این دسته بندی ها شامل کتاب‌های کودک و نوجوان، کتابهای فلسفی، کتاب های کمک درسی، کتاب های زبان خارجه، کتاب های روانشناسی، کتاب های دانشگاهی و غیره می باشد که به طور حتم با دسته بندی مناسب این کتابها در این سایت فروشگاهی افراد می توانند در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نیاز خود را پیدا کرده و آن را سفارش دهند.

مقررات خرید کتاب به صورت اینترنتی

با وجود آنچه در مورد سایت کتابانه بیان شود حال اگر شما هم قصد خرید کتاب مختلف از طریق این سایت را دارید باید دقت داشته باشید که تمامی کتاب های ارائه شده توسط این فروشگاه بعد از مراحل پرداخت و انجام مراتب سفارش پیگیری می شود و کلیه کتاب ها نیز به صورت نو عرضه شده و هیچ گونه کتاب دست دومی در این فروشگاه وجود ندارد. همچنین لازم به ذکر است که تمامی مرسوله های پستی و بسته های پستی این فروشگاه بیمه بوده و هرگونه مشکلی پس از تحویل سفارش توسط اداره پست بر عهده اداره می باشد. همچنین مطمئن باشید که به هیچ عنوان اطلاعات مشتریان در اختیار شخص سومی قرار نخواهد گرفت.

مزایای خرید اینترنتی کتاب

در هنگام خرید اینترنتی کتاب به طور حتم باید به معتبر بودن سایت توجه داشت تا بتوان بهترین نوع محصول را خریداری نمود. حال اگر شما هم اقدام به خرید کتاب از کتابانه کنید مطمئن باشید که محصول ارائه شده به شما دارای تضمین اصالت کالا بوده و همچنین لازم است بدانید امکان بازگشت کالا تا ۷ روز پس از تحویل آن وجود دارد. ارائه محصولات با بهترین قیمت نیز از دیگر مزایای فروش محصولات از این فروشگاه بوده و از طرفی لازم است بدانید اگر خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان داشته باشید محصول مورد نظر شما به صورت کاملا رایگان ارسال می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.