زیارت عتبات عالیات عارفانه و عاشقانه باشد

زیارت عتبات عالیات عارفانه و عاشقانه باشد

حجت‌الاسلام محمدصادق جان‌محمدی صبح امروز در جمع مددجویان اعزامی کمیته امداد امام خمینی به عتبات عالیات اظهار داشت: ثواب زیارت کامل امام حسین(ع) برابر با ۲ هزار حج عمره است که در زیارت خانه خدا، نجف اشرف، ماه مبارک رمضان و لیالی قدر بر قرائت دعای پرفیض زیارت عاشورا تأکید شده است.

وی افزود: تشرف مددجویان به عتبات عالیات بیانگر این است که خدای متعال از قبل زمینه این تشرف را فراهم کرده که می‌طلبد مددجویان قدر خود را دانسته و تلاش کنند بهترین زیارت را داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک با بیان اینکه زیارت عتبات عالیات باید عاشقانه و عارفانه باشد، ادامه داد: زیارت باید به گونه‌ای صورت گیرد که انسان فکر می‌کند می‌خواهد به لقاء‌الله برود.

جان‌محمدی اضافه کرد: انسان پیش از زیارت، هرگونه حق‌الناسی که بر گردنش است را باید تسویه حساب کرده و خود را پاک کند و از مردم حلالیت بطلبد.

13950808000484_photoa

 


وی خاطرنشان کرد: پیش از زیارت قبور مطهر و مقدس ائمه اطهار(ع) انسان باید قلب خود را از آلودگی‌ها پاک کرده و پس از توبه به زیارت آن بزرگواران برود.

این مسؤول بیان کرد: انسان همچنین پیش از زیارت باید همه را حلال کرده و تمام کینه‌ها را از خود دور کند و با قلبی صاف و پاک به زیارت برود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آبیک افزود: از زائران اعزامی به عتبات عالیات درخواست می‌شود پس از بازگشت از این سفر معنوی همانند روحانیان و طلاب عمل کرده و مبلغ زیارت خود بین مردم باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.